Strona 1 z 1

Alat i Aspat

: 03 maja 2006, 22:18
autor: BeataS
Witam! Straszbie dawno mnie tu nie było, ale jak problem to przybywam! Zrobiłam sobie badanie krwi i wyszło mi bardzo wysokie Alat i Aspat - obydwa powyżej 230 a zaznaczam, że dobrze się czuję tabletki biorę tylko 2szt. na dobę - Asamax, a powyższe wyniki wyszły mi po 7 dniowym odstawieniu leków! Co to kurcze jest!? Proszę powiedzcie. Pozdrawiam - Beata.

Re: Alat i Aspat

: 03 maja 2006, 22:33
autor: aleksandra12
No to Ci lekarz raczej powie, po tym jak zleci bardziej konkretne badania wątoby jak sądzę. Mnie takie wysokie enzymy wątrobowe wyszły przy uszkodzeniu wątroby (gruczolak).

Re: Alat i Aspat

: 03 maja 2006, 23:32
autor: ranka
powinien ci zlecic ponowne badania +GTTP+usg watroby i po tym moze mniej weicej powiedziec co sadzi.moze byc roznie,ale to bedzie wiadomo po USG

Re: Alat i Aspat

: 11 wrz 2006, 14:42
autor: BeataS
Winna jestem zakończyć temat. Mój podwyższony alat i aspat to uczulenie na mesalazynę. Odstawiłam, wszystko w normie tylko wypróżnianie nie w normie :wc: . Jak długo jeszcze wytrzymam? niewiadomo - ale jedno wiem tak dłogo na ile starczy i sił będę broniła się przed sterydami!@!!