Propecia-lek na wypadanie włosów

Miejsce na wszelkie inne leki, które nie zostały wymienione w innych podforach

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
Real
Debiutant ✽
Posty: 6
Rejestracja: 26 kwie 2007, 20:07
Choroba: CU
Lokalizacja: szczecin

Propecia-lek na wypadanie włosów

Post autor: Real » 11 maja 2007, 12:04

Czesc.Biore sterydy jakies 5 miesiacy i zaczeły wypadac mi włosy.Poszedłem prywatnie do dermatologa zalecił mi ten lek Propecia-kosztuje 199zł-28 tebletek.Uzywam go juz drugi dzien po jednej tabletce dziennie<1 tab-1mg> jak narazie nie widze zeby sie zmieniło cos ale wiecie jak jest.Mam pytanie czy ktos próbował tego leku? jak tak to prosze opsiac co sie dzieje po dłuzszym braniu dzieki:wink: Real Pozdrawiam wszystkich <choruje na-CU->

exa
Doświadczony ❃
Posty: 1741
Rejestracja: 28 sie 2006, 19:13
Choroba: CU
województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź/Piaseczno

Re: Propecia-lek na wypadanie włosów

Post autor: exa » 11 maja 2007, 18:58

mnie osobiście.....może się mylę.....się zdaje, że to nie tylko sterydy są przyczyną wypadania włosów....
jeżeli masz CU...nie wiem też jak zaawansowane.......ale generalnie organizm jest znacznie osłabiony i możliwe, że również masz anemię.......pewnie sie fachowcy wypowiedzą.... miałam ten sam kłopot i dopiero kiedy nadeszła remisja, włosy i paznokcie zaczęły sie miec lepiej, jednak musiało minąc troche czasu....
w trakcie zaostrzenia bałam sie brac jakiekolwiek tabletki.....a z dermatologami to ja bym uważała.....byc może tez sie mylę, ale wydaje mi sie, że prawie wszystkie zmiany skórne, tudzież klopoty z włosami, paznokciami.....wynikają z tego, ze cos dzieje się wewnatrz organizmu....(jeżeli sie myle, to prosze mnie poprawic :wink: )
zatem, prawde mówiąc.....nie wierzę, żeby ten lek pomógł ci w czymkolwiek....dopóki organizm się nie wzmocni....
Real pisze:Uzywam go juz drugi dzien po jednej tabletce dziennie<1 tab-1mg> jak narazie nie widze zeby sie zmieniło cos ale wiecie jak jest
i może mało widziałam :wink: , ale na bank nie zdarzyło mi się aby coś dzialało jw tak ekspresowym tempie.....no moze z wyjatkiem specyfików od bólu...wiadomo jak jest :wink:
choruję od 96 roku, diagnoza od 98, remisja: od 2004 z 3 miesięczną przerwą:) bez leków (nie polecane)

Awatar użytkownika
Ula83pl
Debiutant ✽
Posty: 31
Rejestracja: 30 sie 2006, 15:55
Choroba: CD
województwo: małopolskie
Lokalizacja: Gorlice/Krakow
Kontakt:

Re: Propecia-lek na wypadanie włosów

Post autor: Ula83pl » 12 maja 2007, 11:53

Na wypadanie wlosow polecam szampon Dermena firmy Pharmena, kosztuje chyba okolo 20 zl, ale naprawde warto wydac te pieniadze.

Awatar użytkownika
aleksandra12
Aktywny ✽✽✽
Posty: 959
Rejestracja: 07 lut 2006, 22:09
Choroba: CD
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Re: Propecia-lek na wypadanie włosów

Post autor: aleksandra12 » 14 maja 2007, 07:32

Ja miałam kiedyś piękne i długie włosy, ale organizm był tak wycieńczony chorobą, że zaczęły wypadać. Biorę Silicę (krzem, witaminy, minerały), opakowanie kosztuje ok 35 zł/100tabletek. Przez pierwszy miesiąc brałam po dwie, teraz po jednej dziennie. Biorę od pół roku, ale już po dwóch miesiącach było widać efekty. Teraz to jest w ogóle super, jak przed chorobą ;> Stąd bardzo polecam.

Ale tak jak wspomniano wyżej - przy zaostrzeniu nic nie brać bez konsultacji z lekarzem.
Pozdrawiam, Aleksandra

tequilla
Początkujący ✽✽
Posty: 188
Rejestracja: 16 lut 2007, 14:14
Choroba: CU u rodzica
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Propecia-lek na wypadanie włosów

Post autor: tequilla » 14 maja 2007, 21:32

ja akurat nie choruję na te cudowne choróbska, ale swego czasu po narkozie i lekach też mi strasznie kudły wypadały, polecam serię(szampon, balsam i lotion, w sumie za trzy góra 30 zł) seboradin z czarną rzepą(fioletowe naklejki na butlach) w aptekach, nie musiałam jakoś radykalnie ciąć włosów, i dzięki tym specyfikom mam całkiem fajną czuprynkę

Awatar użytkownika
funia
Aktywny ✽✽✽
Posty: 521
Rejestracja: 25 sty 2006, 11:30
Choroba: CD
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Propecia-lek na wypadanie włosów

Post autor: funia » 15 maja 2007, 07:18

mi tez po operacji wypadaly strasznie

bralam wtedy witaminki dla kobiet wciazy- ktos mi tu na forum polecil

a dodatkowo cynk

poza tym wcieralam cos we wlosy co mi dermatolog dal, ale nie pamietam nazwy....
przeszlo po ok pol roku

Zablokowany

Wróć do „Leki Niezwiązane Bezpośrednio z NZJ”