Strona 1 z 3

strasznie sucha skóra o dziwnym kolorze

: 02 maja 2007, 11:34
autor: niunia
Albo nie umiem szukać (pewnie tak) albo nikt nie miał jeszcze takiego problemu. Od kilkunastu dni zauważyłam, że moja skóra na nogach i dłoniach strasznie się łuszczy czy coś takiego. Palce od rąk a konkretnie czubki mam jakby poprzecinane i jakieś takie żółte się zrobiły. Smaruję się kremami ale to niewiele pomaga. Na początku myślałam, że to na dłoniach jest od detergentów których używam w pracy ale teraz odkąd pojawiło się coś podobnego na nogach to już w to wątpię. Nie wiem, może to z powodu braku jakiś witamin, albo wpływ sterydów albo innych leków? Strasznie się boję, że na twarzy coś takiego mi się pojawi a już i tak mam jakieś dziwne przebarwienia a w kącikach ust chyba coś mi wychodzi bo nie mogę ich otworzyć. Już mam dosyć tych wszystkich dolegliwości.

Jeśli jest gdzieś temat podobny to proszę o przeniesienie tego postu w odpowiednie miejsce i z góry przepraszam za kłopot.

Re: strasznie sucha skóra o dziwnym kolorze

: 02 maja 2007, 17:06
autor: ranka
wiesz tak naprawde trudno powiedziec.moze to byc cos o czym piszesz czyli brak witamin,ale rowniez moga to byc sterydy i chyba jest to najbardziej prawdopodobne.Sterydy sa lekami immunosupresyjnymi i daja bardzo wiele objawow niepozadanych.

Re: strasznie sucha skóra o dziwnym kolorze

: 02 maja 2007, 17:57
autor: -Ania-
przy braniu encortonu miałam podobne objawy.
Znikły, gdy przeszłam na entocort.

spośród wielu kremów i maści jakie stosowałam na to chyba Elocom
pomagał najbardziej.

pozdrawiam
ania

Re: strasznie sucha skóra o dziwnym kolorze

: 02 maja 2007, 17:57
autor: Patryśka
Popieram mi po strydach takze luszczyla sie skora na nogach :) Ale przeszlo..

Re: strasznie sucha skóra o dziwnym kolorze

: 02 maja 2007, 18:19
autor: Mamcia
jak możesz to zrób zdjęcie i podaj link. paiętaj, że do dermatologa możesz iść bez skierowania. Moje przyległości damsko męskie maja w pełni rozwiniętą łuszczycę

Re: strasznie sucha skóra o dziwnym kolorze

: 02 maja 2007, 19:37
autor: klaudi
A już myślałam że tylko ja mam taki problem. Ręce to mam jak u 90 letniej babci. Żadne kremy nie pomagają(Neutrogena,Nivea,Garnier) a nawet wizyta u dermatologa bo sam nie wie z czego to tylko jakiś krem mi dał. I tak nie pomaga. W ogóle nie jem owoców i warzyw więc pewnie musi mieć z tym coś wspólnego.

Re: strasznie sucha skóra o dziwnym kolorze

: 02 maja 2007, 21:18
autor: Misia
treść wpisu została usunięta na prośbę użytkownika

Re: strasznie sucha skóra o dziwnym kolorze

: 02 maja 2007, 21:45
autor: karina27
Ja też mam ostatnio bardzo sucha skórę mimo że bardzo duzo iję i jestem w remisji choroby ale wkurza mnie to że ręce mam jak u starszej kobiety to samo robi mi się na szyi i reszcie ciła

sucha skóra

: 02 maja 2007, 21:56
autor: Aneta K.
Ja oprócz suchej skóry na twarzy mam jeszcze trądzić, który nie schodzi już dłuższy czas, a poza tym zauważyłam, że rany które powstają nie chcą się goić. Poza tym podczas stosowania sterydu dostałam strasznego trądziku na ramionach i obecnie kiedy już jestem po kuracji to nic się nie polepszyła sytuacaj skóry.

Re: strasznie sucha skóra o dziwnym kolorze

: 02 maja 2007, 23:35
autor: niunia
No możliwe że jest to spowodowane sterydami, teraz biorę metypred 24mg i mam schodzić w dół co tydzień. Dzisiaj zauważyłam kolejne dziwne coś... na środku język mam taki ładny czerwony a po bokach jakiś taki żółty a do tego w kącikach ust jakby coś mi rośnie i taki biały nalot się pojawia, boli jak jem.

Kurde jeszcze nigdy nie było we mnie tylu strasznych objawów :( do dermatologa narazie nie pójdę bo niestety nie mam czasu a w poznaniu nie wiem gdzie iść :( może jak zmniejszę dawkę to coś się zmieni.

Wielkie dzięki za pomoc!!!

Re: strasznie sucha skóra o dziwnym kolorze

: 03 maja 2007, 10:21
autor: Mama Juleczki
niunia pisze: Dzisiaj zauważyłam kolejne dziwne coś... na środku język mam taki ładny czerwony a po bokach jakiś taki żółty a do tego w kącikach ust jakby coś mi rośnie i taki biały nalot się pojawia, boli jak jem.
Płukaj szałwią lub Dentoseptem - odkazi jamę ustną i złagodzi ból.

Re: strasznie sucha skóra o dziwnym kolorze

: 03 maja 2007, 10:31
autor: Shima
Mnie na takie dziwactwa pomaga czasem np.SeptoletePlus...czyli"tabletki na gardło"

Re: strasznie sucha skóra o dziwnym kolorze

: 04 maja 2007, 14:31
autor: karina27
Piszecie,że macie sucha skórę i myslicie że to od sterydów ja jeszcze sterydów nie bralam jestem na pentasie (jak narazie ) a tez mam te dolegliwości

Re: strasznie sucha skóra o dziwnym kolorze

: 04 maja 2007, 14:46
autor: Misia
treść wpisu została usunięta na prośbę użytkownika

Re: strasznie sucha skóra o dziwnym kolorze

: 04 maja 2007, 15:03
autor: tom-as
[cytat usunięty na prośbę użytkownika]
otóż to... zawsze mam problemy takie problemy jak trafie do szpitala... po przyjsciu do domu problem znika.

wiec woda sama w sobie tez moze byc temu winna


---edit---
Zenobius pisze:ale teraz od.. znow za przeproszeniem ;-) lechtaczki laptopowej :-) [ nazwa tego cusia wystajacego posrodku klawiatury i robiacego za myszke ;-) ].
ha ha... IBM ma łechtaczkę.. to może jeszcze mokrą myszka dorzucą ;)