Przelewanie w brzuchu a antybootykoterapia

Leki przeciwinfekcyjne stosowane ogólnie
J01 - Leki przeciwbakteryjne stosowane ogólnie
J02 - Leki przeciwgrzybicze stosowane ogólnie
J04 - Leki przeciwprątkowe
J05 - Leki przeciwwirusowe stosowane ogólnie
J06 - Surowice odpornościowe i immunoglobuliny
J07 - Szczepionki

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
nika95
Debiutant ✽
Posty: 4
Rejestracja: 20 gru 2016, 10:11
Choroba: CU
województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok

Przelewanie w brzuchu a antybootykoterapia

Post autor: nika95 » 14 paź 2020, 23:32

Witam
Choruje na CU od 5 lat. Ostatnio zaczęłam mieć biegunki mimo stosowania sterydów.
W badaniu posiewu kału wyszło, że mam Campylobacter oraz gronkowca.
Dostałam na to Sumamed, najpierw jedna kurację, następnie druga, gdyz biegunka utrzymywała się , a w dodatku pojawiło się mocne przelewanie w brzuchu.
To przelewanie jest tak głośne i mocne, że czasami wybudza mnie w nocy i nie mogę przez nie zasnąć, mam wrażenie, że to gazy bo wypróżniam się teraz maksymalnie 2-3 razy z rana - stolec papkowaty.
Czy to możliwe, że te głośne kruczenie i przelewanie się w jelitach stało się tak nieznośne bo antybiotyku (Sumamed)? Nawet jeśli to są gazy to mam problem aby się ich pozbyć. To mocne przelewanie zaczyna się gdzieś po południu, a zmniejsza się po wypróżnieniu z rana
Czy ktoś miał też taki problem?
Ogólnie jestem sterydozalezna i próbuje zejsc z Encortonu, aktualnie przyjmuje 12,5mg - może to tak wygląda początek zaostrzenia?? Chociaż nigdy aż tak nie miałam , aż takiego przelewania :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Leki z grupy J - Leki przeciwinfekcyjne stosowane ogólnie”