Strona 1 z 1

Lek Zirid-leczenie objawów żołądkowo-jelitowych

: 26 paź 2011, 23:22
autor: Tomek0700
czy stosowal ktos z was lek "Zirid" jesli tak to z jakim skutkiem?

wydzielone z viewtopic.php?t=10308

Re: Lek Zirid-leczenie objawów żołądkowo-jelitowych

: 27 paź 2011, 22:15
autor: aligner
Ja to brałam niedawno przez miesiąc na nudności i całkiem całkiem pomagał :)

Re: Lek Zirid-leczenie objawów żołądkowo-jelitowych

: 27 paź 2011, 23:58
autor: Tomek0700
no to dobrze wiedziec. W zasadzie w internecie nie mozna znalesc w ogole opini na temat Ziridu, dlatego jak ktos to jeszcze bral to prosilbym o jakas wypowiedz.

Re: Lek Zirid-leczenie objawów żołądkowo-jelitowych

: 10 lut 2013, 15:19
autor: Baby
Biorę go od czerwca 2012 roku i na początku bardzo mi pomagał na bóle brzucha. Teraz już nie działa tak super. Poza tym podobno pomaga w pozbyc się zaparcia.

Re: Lek Zirid-leczenie objawów żołądkowo-jelitowych

: 10 lut 2013, 20:31
autor: Baby
WrednaTubisia, mnie też nie pomógł na podniedrożność i operacja była konieczna ;) Teraz biorę go aby jelitka pracowały prawidłowo - ale nie chcą współpracować i się zatykają a potem odtykają w najmniej odpowiednim momencie i dają czadu, oraz po to aby jedzonko szybciej przechodziło z żołądka do jelit. Ma to na celu zmniejszenie bólów brzucha.

Re: Lek Zirid-leczenie objawów żołądkowo-jelitowych

: 08 sty 2015, 21:53
autor: pompea
Witam!
Bardzo proszę o więcej opinii o leku Zirid. Czy wystąpiły u Was jakieś skutki uboczne podczas jego stosowania (np. biegunki), czy był skuteczny?
Ja mam nawracające zaburzenia czynnościowe przewodu pokarmowego (coś jak nawracające IBS, z długimi okresami spokoju.) Zirid dostałam na uczucie "guli", ucisku w żołądku. Wg gastrologa to objaw spowodowany zbyt wolnym opróżnianiem się żołądka. Do tego w gastroskopii sprzed 2 lat wykryto tzw. wpust ziejący (nie domyka się prawidłowo), a lek ma też poprawiać napięcie zwieracza przełyku.
Będę wdzięczna za Wasze opinie, bo w ulotce wymieniono trochę paskudnych skutków ubocznych, a lek chyba jest mało popularny, bo mało jest o nim w sieci:)

Re: Lek Zirid-leczenie objawów żołądkowo-jelitowych

: 27 sty 2016, 14:30
autor: obyty.z.cu
pompea pisze:czy był skuteczny?
pompea pisze:Wasze opinie, bo w ulotce wymieniono trochę paskudnych skutków ubocznych, a lek chyba jest mało popularny, bo mało jest o nim w sieci:)
biorę ten lek,zresztą tak się składa że i żona też.
Nam bardzo pomaga i w zasadzie żadnych skutków ubocznych jakoś nie widzimy.
Za minęły te bóle nadbrzusza,uczucie pełności w żołądku przez cały czas.No i u mnie też dyspepsja żołądka,w znaczym stopniu wszystkie te kłopoty uległy ..może nie zanikneły do końca,ale naprawdę pomoga ten lek.

Re: Lek Zirid-leczenie objawów żołądkowo-jelitowych

: 25 paź 2018, 10:00
autor: masterdark
Brałem kiedyś ten lek na zaburzenia opróżniania żołądka, ale nie pomógł, w zamian za to, znacznie nasilił dolegliwości no i odstawiłem.