Strona 1 z 1

uczulenie na jukolon

: 18 cze 2005, 00:24
autor: smutny
witam mam pytanko bo moze sie to komus przydarzylo
po zazyciu jukolonu swedzonca wysypka na calym ciele i wzrost cisnienia
bo tak naprawde nie wiem co sie stalo a lekarz twierdzi ze to od slonca
narazie jestem tym przerazony

Re: uczulenie na jukolon

: 19 cze 2005, 20:18
autor: zosia
od kiedy bierzesz jucolon? bardzo mo?liwe ?e to od niego. próbowa?e? innych postaci sulfasalazyny albo zmiany na mesalazyn?? ale mo?e by? te? reakcja alergiczna na jucolon+s?o?ce, czyli jucolon bez s?o?ca nie daje wysypki, samo s?o?ce te? nie szkodzi, ale razem dzia?aj? ?le.

ja te? mia?am uczulenie po jucolonie, wi?c nie bior? ju? sulfasalazyny.

Re: uczulenie na jukolon

: 20 cze 2005, 08:14
autor: Małgosia
Ja na pocz?tku brania Salofalku (mesalazyna) tez mia?am wysypke - robi?y mi si? na ca?ym ciele czerwone sw?dz?ce plamy. Lekarz powiedzia? ?e to reakcja alergiczna na mesalazyn? i kaza? bra? Zyrtec (jedno opakowanie). No i to pomog?o. Juz trzy lata zajadam Salofalk i nie mam ?adnych wysypek.
Pozdrawiam :)

Re: uczulenie na jukolon

: 22 cze 2005, 20:30
autor: smutny
dziekuje wszystkim za odpowiedzi prawdopodobinie to byl zestaw
(jukolon+slonce) bo niestey lub moze stety nie moglem go zmienic i biore
dalej jukolon i wszystko sie jakos uspokoilo mialem jeszcze przypuszczenie ze to moze reakcja organizmu na odstawienie ziolek ktore wrzucalem sobie od dwoch miesiecy i wlasnie kiedy odstawilem na tygodniowa przerwe to sie stoalo znaczy ta wysypka pazdfrawiam wszystkich chorowitkow i ciesze sie ze znalazlem ta strone
dzieki

Re: uczulenie na jukolon

: 26 cze 2005, 08:48
autor: mika
Jak wygl?da ta twoja wysypka? Mnie co? podobnego uszcz??liwi?o jakie? 4 dni temu. Sw?dz?ce, czerwone punkciki, miejscami zbite w grupki jak opryszczka. Wysypa?o si? g?ównie na ramionach i karku, czyli miejscach najbardziej 'nas?onecznionych'. Nie mam pomys?u, jak sie tego ?wi?stwa pozby?, a wygl?dam jak tr?dowata, ble :/

Re: uczulenie na jukolon

: 26 cze 2005, 11:30
autor: zosia
o rany, pomyli?am si?. to nie by? Jucolon... sorry 8O nazwa mi si? pomyli?a... to po czym mia?am wysypk? to by? jaki? preparat sulfasalazyny...