Strona 1 z 1

Pentasa, a nadmierne wydzielanie śliny

: 16 wrz 2010, 12:08
autor: chrypka25
Cześć wszystkim,

Od 2 tygodni biore Pentasę i mam w zwiazku z tym mam do Was pytanie ,gdyż macie wieksze doswiadczenie z tym lekiem niz ja :


Czy to mozliwe ze lek spowodowal u mnie nadmierne wydzielanie sliny? Nigdy wczesniej nie mialem z tym problemu..a teraz nie zdaze polknac sliny a juz mam znowu jej sporo w buzi ;/

Strasznie mi to utrudnia normalne funcjonowanie.

Pozdro,

Mateusz


zmiana tematu zg.z reg
Anette




Edytowałam temat, żeby było bardziej czytelne o co chodzi

Re: Nadmierne wydzielanie śliny

: 16 wrz 2010, 13:47
autor: Tomy
martita pisze:Edytowałam temat, żeby było bardziej czytelne o co chodzi
Temat po edycji: "Pentasa a ślinienie się" :lol:
No sorry bardzo, ale kolega pyta o nadmierne wydzielanie śliny w związku z przyjmowaniem Pentasy. Ślinienie się, to jest raczej całkiem coś innego :wink: O co to szanowna moderatorka posądza naszego kolegę? Trza chyba jeszcze raz edytować :razz:

Re: Nadmierne wydzielanie śliny

: 16 wrz 2010, 15:44
autor: Mamcia
Nie spotkalam się z takim objawem w związku z pentasą, ale przy innych lekach jest to zjawisko bardzo częste. Czy występuje to cały czas, czy jest związane z zażyciem leku.