Strona 2 z 2

Re: pentasa - skutki uboczne

: 04 lip 2006, 18:14
autor: Adam
dziobak pisze:Witam

czy ktoś odczuwa jakieś skutki uboczne stosując ten lek? Jeśli tak to jakie?

pozdrawiam
ulotka?

Re: pentasa - skutki uboczne

: 04 lip 2006, 18:15
autor: Adam
Mutti pisze:Moje dziecko, od roku na Pentasie, również narzeka na pogorszenie się wzroku ( jest krótkowidzem) i to znaczące, ponad pół dioptrii. Tylko czy to skutek sterydów czy pentasy ?
sterydow, czy do Waszych lekow nie dodaja ulotek, ze pytacie obcych ludzi, ktorzy moga Wam powiedziec wszystko? jak te baby z targu...

Re: pentasa - skutki uboczne

: 04 lip 2006, 18:18
autor: Adam
Mutti pisze:Mam nadzieję, że moje dziecko tego o jaskrze nie przeczyta, bo na szczęście niechętnie zagląda na forum a i tak jest ciężko przerażone samą chorobą. Myślę, że to pogorszenie wzroku ma niestety ścisły związek ze sterydami bo następowało bardzo szybko ( od października do marca ostrość wzroku zmniejszyła sie wybitnie, różnica 0,75 dioptrii). Był to najaktywniejszy okres choroby ale i teraz twierdzi, że nadal są problemy z widzeniem. Na dodatek samo próbuje eksperymentować ze sterydami, nie zażywając ich nawet po kilka dni. Teraz czuje się lepiej, nie wiem czy to można nazwać remisją ( od dwóch miesięcy nie robilo badań bo okres kolokwiów, egzaminów...itp) ale nie jest najgorzej. Na wizytę u lekarza też nie ma czasu i chyba ochoty ( z trudem trawi kontakt z lekarzem prowadzącym ). Więc muszę jakoś podstępnie zmusić je do wizyty u okulisty....
nie wiem czemu ale bawi mnie jak ktos mowi ze nie byl u lekarza bo dziecko nie ma ochoty, wiecie jaka krzywde robicie dziecku? ja mialem to samo bo to normalne ze dziecko nie chce isc do lekarza sam przez to przechodzilem wiec wiem... i gdyby moi rodzice jednak poszli ze mna wczesniej to pewnie byloby duzo lepiej, ja biore staerydy z 5 lat i tez juz jak patrze to widze takie czarne kreski i to pewnie ze sterydow...

Re: pentasa - skutki uboczne

: 04 lip 2006, 21:37
autor: Misia
treść wpisu została usunięta na prośbę użytkownika

Re: pentasa - skutki uboczne

: 04 lip 2006, 23:46
autor: funia
ledwo adama odblokowano, a juz nie szczedzi niemilych komentarzy :neutral:

Re: pentasa - skutki uboczne

: 24 lip 2006, 00:31
autor: trutka
ja mam silne bole glowy, co kilka kilkanascie dni... procz tego nic innego nie zauwazylam

Re: pentasa - skutki uboczne

: 25 lip 2006, 21:45
autor: Mutti
Oj Adamie. Adamie...
Gdybyś czytał moje wcześniejsze posty wiedziałbyś, że moje dziecko jest już dorosłynm człowiekiem, w twoim zresztą wieku. Spróbuj zmusić dorosłego czlowieka do czegoś, czego nie akceptuje...ciekawam czy ci sie uda ?
A jak ty reagujesz gdy rodzice doradzają ci jakies postępowanie ? Zgadzasz się i potulnie wykonujesz ? Założę się , że nie! Masz zapewne własne zdanie, podejrzewam, że odmienne od zdania rodziców. I niekoniecznie rozsądne...
A że o moim dziecku piszę per "dziecko"? Bo chociaz od niedawna dorosłe zawsze będzie moim dzieckiem ! I zawsze jego problemy będę odczuwać tak jak tylko matka potrafi czuć !