pentasa - skutki uboczne

preparat jest wskazany w leczeniu wrzodziejącego zapalenia odbytnicy.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
Adam

Re: pentasa - skutki uboczne

Post autor: Adam » 04 lip 2006, 18:14

dziobak pisze:Witam

czy ktoś odczuwa jakieś skutki uboczne stosując ten lek? Jeśli tak to jakie?

pozdrawiam
ulotka?

Adam

Re: pentasa - skutki uboczne

Post autor: Adam » 04 lip 2006, 18:15

Mutti pisze:Moje dziecko, od roku na Pentasie, również narzeka na pogorszenie się wzroku ( jest krótkowidzem) i to znaczące, ponad pół dioptrii. Tylko czy to skutek sterydów czy pentasy ?
sterydow, czy do Waszych lekow nie dodaja ulotek, ze pytacie obcych ludzi, ktorzy moga Wam powiedziec wszystko? jak te baby z targu...

Adam

Re: pentasa - skutki uboczne

Post autor: Adam » 04 lip 2006, 18:18

Mutti pisze:Mam nadzieję, że moje dziecko tego o jaskrze nie przeczyta, bo na szczęście niechętnie zagląda na forum a i tak jest ciężko przerażone samą chorobą. Myślę, że to pogorszenie wzroku ma niestety ścisły związek ze sterydami bo następowało bardzo szybko ( od października do marca ostrość wzroku zmniejszyła sie wybitnie, różnica 0,75 dioptrii). Był to najaktywniejszy okres choroby ale i teraz twierdzi, że nadal są problemy z widzeniem. Na dodatek samo próbuje eksperymentować ze sterydami, nie zażywając ich nawet po kilka dni. Teraz czuje się lepiej, nie wiem czy to można nazwać remisją ( od dwóch miesięcy nie robilo badań bo okres kolokwiów, egzaminów...itp) ale nie jest najgorzej. Na wizytę u lekarza też nie ma czasu i chyba ochoty ( z trudem trawi kontakt z lekarzem prowadzącym ). Więc muszę jakoś podstępnie zmusić je do wizyty u okulisty....
nie wiem czemu ale bawi mnie jak ktos mowi ze nie byl u lekarza bo dziecko nie ma ochoty, wiecie jaka krzywde robicie dziecku? ja mialem to samo bo to normalne ze dziecko nie chce isc do lekarza sam przez to przechodzilem wiec wiem... i gdyby moi rodzice jednak poszli ze mna wczesniej to pewnie byloby duzo lepiej, ja biore staerydy z 5 lat i tez juz jak patrze to widze takie czarne kreski i to pewnie ze sterydow...

Misia

Re: pentasa - skutki uboczne

Post autor: Misia » 04 lip 2006, 21:37

treść wpisu została usunięta na prośbę użytkownika

Awatar użytkownika
funia
Aktywny ✽✽✽
Posty: 521
Rejestracja: 25 sty 2006, 11:30
Choroba: CD
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: pentasa - skutki uboczne

Post autor: funia » 04 lip 2006, 23:46

ledwo adama odblokowano, a juz nie szczedzi niemilych komentarzy :neutral:

Awatar użytkownika
trutka
Debiutant ✽
Posty: 16
Rejestracja: 17 lip 2006, 15:07
Choroba: CU
województwo: warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Olsztyn

Re: pentasa - skutki uboczne

Post autor: trutka » 24 lip 2006, 00:31

ja mam silne bole glowy, co kilka kilkanascie dni... procz tego nic innego nie zauwazylam

Mutti
Początkujący ✽✽
Posty: 257
Rejestracja: 25 paź 2005, 18:33
Choroba: CD u rodzica
Lokalizacja: okolice Krakowa

Re: pentasa - skutki uboczne

Post autor: Mutti » 25 lip 2006, 21:45

Oj Adamie. Adamie...
Gdybyś czytał moje wcześniejsze posty wiedziałbyś, że moje dziecko jest już dorosłynm człowiekiem, w twoim zresztą wieku. Spróbuj zmusić dorosłego czlowieka do czegoś, czego nie akceptuje...ciekawam czy ci sie uda ?
A jak ty reagujesz gdy rodzice doradzają ci jakies postępowanie ? Zgadzasz się i potulnie wykonujesz ? Założę się , że nie! Masz zapewne własne zdanie, podejrzewam, że odmienne od zdania rodziców. I niekoniecznie rozsądne...
A że o moim dziecku piszę per "dziecko"? Bo chociaz od niedawna dorosłe zawsze będzie moim dzieckiem ! I zawsze jego problemy będę odczuwać tak jak tylko matka potrafi czuć !

Zablokowany

Wróć do „Pentasa”