Gorąco jak w saunie...

Wszystko co nie pasuje do innych merytorycznych działów.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
naciasiemce
Debiutant ✽
Posty: 2
Rejestracja: 17 wrz 2006, 04:31
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Re: Gorąco jak w saunie...

Post autor: naciasiemce » 17 wrz 2006, 04:38

Ja mam takie udeżenia w czasie gdy objawy choroby mi sie nasilają czyli teraz :smutny:
Wydaje mi sie bardzo prawdopodobne ze równiez ma na to wpływ sterydów no ale pewności do końca nie mam :wink:
-=Nacia=-

lucypah
Początkujący ✽✽
Posty: 399
Rejestracja: 08 wrz 2006, 15:49
Choroba: CU
województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: stargard

Re: Gorąco jak w saunie...

Post autor: lucypah » 17 wrz 2006, 17:19

sterydy moga miec bardzo duzy wplyw jezeli dawka jest duza( kazdy reaguje roznie na dana dawke)
moze to objawiac sie uderzeniami goraca( odczucia) badz podniesiona temperatura, jak rowniez bolami w klatce piersiowej, bolem serca, dusznoscia niemoznoscia zlapania oddechu
nie koniecznie jest to zwiazane z nasile

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólnie o NZJ”