Pierwsze wyjście ze szpitala

Mam diagnozę, opisuję mój przypadek.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Miska Ryżu
Doświadczony ❃
Posty: 1475
Rejestracja: 03 lip 2008, 10:38
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Re: Pierwsze wyjście ze szpitala

Post autor: Miska Ryżu » 27 lip 2011, 07:20

Sałat89 pisze: Efekt przytycia znika po odstawieniu czy nawet obniżeniu dawki sterydów. Najbardziej można to odczuć na twarzy.
Mówisz o opuchliźnie, która powstaje na skutek zatrzymywania wody w organizmie, ale jak ktoś podczas brania sterydów przytyje przytyje to po ich odstawieniu sam może nie schudnąć tylko z tytułu ich odstawienia.
Smutno Ci? A może budyń? :)

Awatar użytkownika
niekat
Początkujący ✽✽
Posty: 85
Rejestracja: 13 cze 2011, 10:48
Choroba: CD u dziecka
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Pierwsze wyjście ze szpitala

Post autor: niekat » 27 lip 2011, 09:53

no więc i o to właśnie mi chodzi :roll: opuchlizna zejdzie i wtedy się okaże jak to na prawdę wygląda.
Oliwia - 11 lat. Przeszczepy flory bakteryjnej, Pentasa, Azatiopryna, Calperos, Wit. D3, Wit. B6, Kwas foliowy, Hemofer, Helicid, VSL#3

ODPOWIEDZ

Wróć do „CuDaczny Oddział - Mam Diagnozę”