Znaleziono 940 wyników

autor: Brawurka
30 kwie 2014, 08:36
Forum: Probiotyki
Temat: VSL3=Vivomixx
Odpowiedzi: 341
Odsłony: 69686

Re: VSL3=Vivomixx

Tomek0700, przy tabletkach masz wieksze dawkowanie, a saszetka 1 dziennie wystarczy, nawet mozna 2. Tak wiec bez sensu jest twoj pomysl. Poczytaj dawkowanie.
autor: Brawurka
28 kwie 2014, 22:33
Forum: Probiotyki
Temat: VSL3=Vivomixx
Odpowiedzi: 341
Odsłony: 69686

Re: VSL3=Vivomixx

Objawy ustapily, zalatwiam sie 2-4 razy dziennie i jestem zachwycona. Nie odstawie go.
autor: Brawurka
26 kwie 2014, 09:11
Forum: Probiotyki
Temat: Probiotyki ogólnie vs VSL #3
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 6027

Re: Probiotyki ogólnie vs VSL #3

iza121, stosowalam teraz Trillac, ale chyba bez skutku. Teraz pije VSL i zjadlam Metronidazol no i jest rewelacja. Miesiac po zamknieciu stomii i potrafir do wc nie isc do wieczora :oops: Oby to byla zasluga probiotyku :roll:
autor: Brawurka
24 kwie 2014, 23:05
Forum: Probiotyki
Temat: Probiotyki ogólnie vs VSL #3
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 6027

Re: Probiotyki ogólnie vs VSL #3

Ja pije od tygodnia okolo, ale biore tez Metronidazol, wiec ciezko okreslic jak dziala VSL. Mysle, ze po okolo miesiacu mozna mowic o odczuciach.
autor: Brawurka
20 kwie 2014, 21:43
Forum: Stomia i J-pouch
Temat: Pasta uszczelniająco - gojąca
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 4882

Re: Pasta uszczelniająco - gojąca

Osóbka, Salts ma bez alkoholu.
autor: Brawurka
16 kwie 2014, 23:37
Forum: Dietetyczne Rozmówki
Temat: Dobra dieta przy zbiorniku jelitowym
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 2155

Dobra dieta przy zbiorniku jelitowym

Moze ktos posiada? Moze Jelita publikowala w kwartalniku? Bylabym wdzieczna za pomoc.
autor: Brawurka
16 kwie 2014, 23:08
Forum: Probiotyki
Temat: VSL3=Vivomixx
Odpowiedzi: 341
Odsłony: 69686

Re: VSL3=Vivomixx

Prawdopodobnie mam zapalenie zbiornika jelitowego. Od 2 dni zazywam VSL#3. Mam nadzieje, ze duzo sie zmieni dzieki temu w moim codziennym zyciu.
autor: Brawurka
16 kwie 2014, 23:07
Forum: Stomia i J-pouch
Temat: Pasta uszczelniająco - gojąca
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 4882

Re: Pasta uszczelniająco - gojąca

Puder i pasta Convatec. Rewelacja.
autor: Brawurka
16 kwie 2014, 23:05
Forum: Stomia i J-pouch
Temat: Pouchitis
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 5953

Re: Pouchitis

Lisss, ja przechodze prawdopodobie pouchitis. Skurczowe bole brzucha +gazy +nietrzymanie stolca i bulgotanie w brzuchu. Od 2 dni zolta biegunka.
Przyjmuje Metronidazol, Loperamid i od 2 dni VSL#3
Innych objawow nie mam, krwi w stolcu rowniez brak.
autor: Brawurka
16 kwie 2014, 23:03
Forum: Stomia i J-pouch
Temat: J-pouch gdzie wykonać
Odpowiedzi: 88
Odsłony: 12311

Re: J-pouch gdzie wykonać

Dolacze sie do kolejnej osoby niezadowolonej z MSW. Przy dr Baczewskiej zostaje oczywiscie, ale na chirurgii juz mnie nie ujrza.
Odradzam.

Wyszukiwanie zaawansowane