Znaleziono 119 wyników

autor: JarekSeeker
09 maja 2006, 22:42
Forum: Alkohol
Temat: Jakie piwo?
Odpowiedzi: 227
Odsłony: 69980

Re: Jakie piwo?

czytalem na tym forum o przepisach na ciasto do pizzy. byla tam tez wzmianka, zeby zamiast sera dawac zmielony kabaczek (badzmy szczerzy: lepiej chyba sobie darowac w tym momencie nazwe pizza ;) ). ale byla tam tez informacja, zeby ser dodawac na koncu. faktycznie, jesli sie polozy starty ser po wyj...
autor: JarekSeeker
09 maja 2006, 16:17
Forum: Alkohol
Temat: Jakie piwo?
Odpowiedzi: 227
Odsłony: 69980

Re: Jakie piwo?

Tak,dopoki mu nie dowali...

Lepiej nie zjesc i nie cierpiec. Ale kazdy chce wiedziec na co moze sobie pozwolic, wiec porazki sa wliczone w ryzyko.
autor: JarekSeeker
09 maja 2006, 15:19
Forum: Alkohol
Temat: Jakie piwo?
Odpowiedzi: 227
Odsłony: 69980

Re: Jakie piwo?

Jak czytam te posty to czasem zastanawiam sie, dlaczego my w ogole na cos narzekamy?? Karczek peklowany, nalewka, piwo... ludzie! To jest forum dla osob nieuleczalnie chorych czy symulantow?? ;) A tak na powaznie, to Mika - nie masz zdiagnozowanej choroby, moze wcale nie chorujesz ani na CU ani na C...
autor: JarekSeeker
09 maja 2006, 14:39
Forum: Alkohol
Temat: Jakie piwo?
Odpowiedzi: 227
Odsłony: 69980

Re: Jakie piwo?

Do grila powiadasz...tym bardziej wynik godny podziwu!

a co jadlas na tym grilu? Nie powiesz chyba ze pieczony schab w zalewie z miodem i przyprawami i kielbaski?? Ja sobie nie wyobrazam innego grila, nie ma sensu gotowac ryby w folii na grilu :)
autor: JarekSeeker
08 maja 2006, 15:07
Forum: Alkohol
Temat: Jakie piwo?
Odpowiedzi: 227
Odsłony: 69980

Re: Jakie piwo?

Minely wlasnie 24h od kontorlowanego spozycia w miejscu publicznym (ale zgodnie z prawem, bo w ogrodku :) ) 0,3l Pilsnera. Efekty uboczne: brak. Przyznam, ze od polowy 0,3, czyli zaledwie po wypiciu 0,15l piwa (jest to smiesznie malo w porownaniu z tym, ze standardowo podczas spotkania przy piwku wy...
autor: JarekSeeker
08 maja 2006, 00:49
Forum: Alkohol
Temat: Jakie piwo?
Odpowiedzi: 227
Odsłony: 69980

Re: Jakie piwo?

Gdybysmy sponsora znalezli, to obawiam sie, ze po pewnym czasie srodki finansowe musialyby byc skierowane na zakup nie trunkow, a sterydow ;) Ale pozytywnie mnie nastrajacie swoimi wnioskami, mam nadzieje, ze potwierdze te opinie :) Tez zauwazylem, ze czasem jest tak, ze nic "zlego" nie zjem ani nie...
autor: JarekSeeker
06 maja 2006, 22:38
Forum: Alkohol
Temat: Jakie piwo?
Odpowiedzi: 227
Odsłony: 69980

Re: Jakie piwo?

z mlecznych przetworow to ja sobie podjadam ser zolty i bialy. nie za duzo, to wszystko jest ok.
no ale wracamy do piwka :) czekam na opinie i obserwacje
autor: JarekSeeker
06 maja 2006, 22:16
Forum: Alkohol
Temat: Jakie piwo?
Odpowiedzi: 227
Odsłony: 69980

Re: Jakie piwo?

bita smietana?? ja od 8 m-cy, czyli od poczatku choroby nie prbowalem smietany. mleka tez nie i przyznam, ze do mleka nawet mam niechec, tzn jak pomysle, to niekoniecznie chcialbym wypic. a przed choroba normlanie pilem, albo samo, albo kakao. alkoholikiem nie jestem, zeby watpliwosci nie bylo, ale ...
autor: JarekSeeker
06 maja 2006, 21:25
Forum: Alkohol
Temat: Jakie piwo?
Odpowiedzi: 227
Odsłony: 69980

Jakie piwo?

Czy zauwazyliscie jakaz zaleznosc miedzy szkodliwym wplywem piwa a jego marka?
Ja ostatnio wypilem pol szklanki piwa i bez reakcji, wiec zakladam, ze jak moj stan jeszcze sie polepszy, to bede mogl sobie np. w wakacje piwko dziennie wypic. Czy ktoz z chorych na CU prowadzil takie badania? ;)
autor: JarekSeeker
06 maja 2006, 09:56
Forum: Powikłania ze Strony Ukł. Pokarmowego
Temat: Wzdęcia i gazy
Odpowiedzi: 71
Odsłony: 28075

Re: Wzdęcia i gazy

A po jakim czasie Ci sie uspokoilo? Ja jestem na Salofalku od stycznia, Encorton wlaczylem chyba ok lutego. Na poczatku bralem 4x2tab po 500 jedna i 30mg Encortonu. Teraz, biore 2400 na dobe i 10mg Encortonu. Ale nie sadze, zebym zszedl do 5mg bo jak moj lekarz uslyszy, ze mialem gorszy dzien podcza...
autor: JarekSeeker
05 maja 2006, 22:48
Forum: Inne
Temat: praca z cu
Odpowiedzi: 86
Odsłony: 23943

Re: praca z cu

Mam taki sam klopot: pomimo tego, ze stolce unormowaly mi sie do 3-4 dziennie (+pare wizyt z gazami), to jakiekolwiek wyjscie rano jest niemozliwe. Skonczylem studia, ale nie moge podjac z tego powodu pracy!! Zwyczajnie nie dalbym rady byc na czas. W momencie, gdy musze gdzies wyjsc, zaczynam biegac...
autor: JarekSeeker
05 maja 2006, 19:43
Forum: Powikłania ze Strony Ukł. Pokarmowego
Temat: Wzdęcia i gazy
Odpowiedzi: 71
Odsłony: 28075

Re: Wzdęcia i gazy

rozpedzilem sie - ja tez nie moge sobie ot tak pryknac :) a jesli juz to b.rzadko. nie mamy co prawda tej samej choroby, ale nie moge sie pogodzic, ze mialbym wstawac w srodku nocy... w tej chwili jak np jezdze na kurs rano na 8.30 (zapisalem sie, zanim zachorowalem), to biore samochod i po drodze w...
autor: JarekSeeker
05 maja 2006, 17:58
Forum: CuDaczny Oddział - Mam Diagnozę
Temat: Stolce i gazy TYLKO RANO! :(
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 2474

Stolce i gazy TYLKO RANO! :(

Od pazdziernika 2005 roku choruje na CU. Moj problem polega na tym, ze rano, kiedy czlowiek musi wyjsc do pracy/szkoly/z psem, do ok 11-12, "robie swoje", w zaleznosci od dnia - kilka stolcow i gazy w miedzyczasie. A pozniej do konca dnia mam spokoj! No, moze raz pojde sobie "pryknac" :) ale to chyb...
autor: JarekSeeker
05 maja 2006, 17:52
Forum: Powikłania ze Strony Ukł. Pokarmowego
Temat: Wzdęcia i gazy
Odpowiedzi: 71
Odsłony: 28075

Re: Wzdęcia i gazy

A moj problem polega na tym, ze rano, kiedy czlowiek musi wyjsc do pracy/szkoly/z psem, do ok 11-12, "robie swoje", w zaleznosci od dnia - kilka stolcow i gazy w miedzyczasie. A pozniej do konca dnia mam spokoj! No, moze raz pojde sobie "pryknac" :) ale to chyba kazdy zdrowy moze. Czy ktos zna sposo...

Wyszukiwanie zaawansowane