Znaleziono 2691 wyników

autor: deth
09 mar 2018, 08:11
Forum: Powikłania Pozajelitowe
Temat: Oczy
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 9124

Re: Oczy

Okulista tez mi gadal ze wszystko ok, takze.. Jego moje oko nie boli :p

Argenton optic zamowilem, w aptekach wcale nie maja, ale wsZelakich kropelek do oczu, to juz wiecej niz witamin na polce. Chyba narod cierpi na oczy.. Tak wole tlumaczyc, bo jak czytam o powiklaniach crohna, to zgroza :p
autor: deth
09 mar 2018, 08:05
Forum: Powikłania Pozajelitowe
Temat: Zajady.
Odpowiedzi: 44
Odsłony: 9407

Re: Zajady.

Te ostatnie kropelki byly w duopacku. Wiec wywalilem te dziobki, jedna butelke wlalem do jednego oka, druga do drugiego. Pocieklo po zajadach i dalej nawet i nic. Popsute byly chyba :zastanawia: A powaznie, to fakt, tez pewnie kolo tego juz wydalem na specyfiki. Bylaby juz pewnie i prywatna wizyta u...
autor: deth
08 mar 2018, 10:45
Forum: Życzenia Okazjonalne
Temat: Najlepszego dziewczyny.
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 10899

Najlepszego dziewczyny.

Zawsze pomoga, pociesza, poglaskaja nasze forumowe kobitki. Najlepsze zyczenia dla Was dzis, dziekujemy, doceniamy, buziakujemy. Facety mi wybacza chyba ze tak w imieniu wszystkich pisze, ale wieze ze mysla podobnie nie chlopy ? :flowers: :flowers: :flowers: https://www.youtube.com/watch?v=xvXyhC27b...
autor: deth
08 mar 2018, 08:40
Forum: Powikłania Pozajelitowe
Temat: Zajady.
Odpowiedzi: 44
Odsłony: 9407

Re: Zajady.

Oj stara poczciwa dobra czekoladowa ;) masc. Sprobuje jeszcze
autor: deth
07 mar 2018, 18:00
Forum: Powikłania Pozajelitowe
Temat: Zajady.
Odpowiedzi: 44
Odsłony: 9407

Re: Zajady.

Probuje smarowac niczym.
Ale cos czuje, ze lekarz bedzie jednak. Dzieki. To juz za dlugo.
Vivomix zamowilem, moze odpornosc trzeba podreperowac, bo "zwykle" probiotyki biore..
autor: deth
07 mar 2018, 11:38
Forum: Gry i Zabawy
Temat: Gwiazdy piszą ostatniego posta. Sezon 8 2017
Odpowiedzi: 169
Odsłony: 17998

Re: Gwiazdy piszą ostatniego posta. Sezon 8 2017

Bez ograniczen to juz ma :E
autor: deth
07 mar 2018, 09:45
Forum: Powikłania Pozajelitowe
Temat: Zajady.
Odpowiedzi: 44
Odsłony: 9407

Re: Zajady.

Pomadka jak pomadka :p troche wazeliny, zapachu i wyciagu z wiesiolka ;p widze ze dla mnie wsio ryba.
U mnie zajadow jednak ciag dalszy i od teraz nie smaruje juz niczym :p
autor: deth
02 mar 2018, 18:46
Forum: Gry i Zabawy
Temat: Gwiazdy piszą ostatniego posta. Sezon 8 2017
Odpowiedzi: 169
Odsłony: 17998

Re: Gwiazdy piszą ostatniego posta. Sezon 8 2017

Ale mi sie caly film podoba :p
autor: deth
02 mar 2018, 11:20
Forum: Powikłania Pozajelitowe
Temat: Oczy
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 9124

Re: Oczy

U mnie ciagle z oczami cos sie dzieje. Teraz mam wrazenie ze od lekow tarczycowych sie nasililo. Nawilzajace zwykle byly ok kropelki, ostatnio na alergie, tez poczatkowo ulga, ale teraz juz nie wiem co, bo pieka i szczypia. Sprobuje czerwonych, moze na zajady tez pomoga :p bede wiecej wpuszczal :p N...
autor: deth
23 lut 2018, 16:15
Forum: Powikłania Pozajelitowe
Temat: Oczy
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 9124

Re: Oczy

Stosuje ktos z Was luteine ? Kupilem 3 opak. na aukcji, moze jutro w szafie z paczkami bedzie. Ale zapytam czy ktos z problemami oczu odczul poprawe
autor: deth
23 lut 2018, 09:31
Forum: Inne
Temat: Napisz coś pozytywnego
Odpowiedzi: 241
Odsłony: 23013

Re: Napisz coś pozytywnego

Dla rownowagi.
Wprawdzie sezon rowerowy zaczalem w styczniu, ale czasu jakos malo, pogoda tez rozna. Tak wczoraj udalo sie 30 km popedalowac, mimo mrozu, to kurczak jest jednak to przyjemne :roll:
autor: deth
23 lut 2018, 09:14
Forum: Powikłania Pozajelitowe
Temat: Zajady.
Odpowiedzi: 44
Odsłony: 9407

Re: Zajady.

To Tisane w pierwszym uzyciu jakies bylo nie tluste XD potem juz jak inne.
Dobrze, ze normalnych gosci jeszcze sporo jest, bo jak widze u mlodych mezczyzn te idealnie wystylizowane fryzurki z lagodna fala na froncie to wymiekam :d
autor: deth
23 lut 2018, 09:08
Forum: Inne
Temat: Napisz coś dołującego
Odpowiedzi: 693
Odsłony: 49798

Re: Napisz coś dołującego

Lek jest bardzo destrukcyjny, lepiej z nim zadzialac. Psycholog bylby wskazany. Choroba w rodzinie bowiem tez wplywa na czlonkow rodziny. Jesli jest irracjonalny, silny i trudno mu sie przyjrzec, warto wspomoc sie farmakologicznie, by nabrac dystansu i wlasnie moc sie przeswietlic ;) Z moich walk z ...
autor: deth
22 lut 2018, 19:07
Forum: Powikłania Pozajelitowe
Temat: Zajady.
Odpowiedzi: 44
Odsłony: 9407

Re: Zajady.

Samo uzywanie pomadki jest dla mnie upokarzajace :d a co dopiero domowy peeling do ust. :d
Alem dzis zanabyl fajna w aptece. Tisane sie nazywa , jest twarda i nie zostawia tak tlustych ust, co mi bardzo pasuje. Przez te zajady, mam juz chyba 4 pomadki. :p

Wyszukiwanie zaawansowane