Znaleziono 17 wyników

autor: Jarek
11 gru 2014, 21:03
Forum: Leki w Fazie Badań Klinicznych
Temat: Tofacitinib (Xeljanz)
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 5027

Tofacitinib (Xeljanz)

Otrzymałem propozycję wzięcia udziału w badaniu nad lekiem o nazwie tofacitinib (zwanym również cytrynianem tofacitinibu lub CP-690,550). Jeszcze się nie zakwalifikowałem bo wizyta przesiewowa dopiero przede mną. Tofacitinib blokuje działanie grupy enzymów (kinaz Janusowych), które stanowią rodzaj f...
autor: Jarek
19 gru 2007, 12:33
Forum: Leki Niezwiązane Bezpośrednio z NZJ
Temat: Nietrawienie tabletek
Odpowiedzi: 59
Odsłony: 32705

Re: Nietrawienie tabletek

Wszystko zależy od tego ile czasu upłynie od zażycia tabletek do pójścia na kibelek. Na ulotce dotyczącej Asamax'u widziałem, że od połknięcia tabletki do czasu jej całkowitego rozpuszczenia w jelicie grubym, mija (o ile dobrze pamiętam) około 870 minut, czyli 14,5 godz. To bardzo długo, więc jeśli ...
autor: Jarek
11 gru 2007, 16:25
Forum: Lek Azatiopryna
Temat: azatiopryna, imuran
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 9781

Re: azatiopryna, imuran

Dzięki Mikrusia.
Przeczytałem dokładnie ale nadal nie wiem dlaczego po odstawieniu Imuranu nie wraca się do niego ale podaje się inny specyfik
autor: Jarek
09 gru 2007, 23:16
Forum: Lek Azatiopryna
Temat: azatiopryna, imuran
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 9781

Re: azatiopryna, imuran

Zaintrygowało mnie stwierdzenie Żabusi, że [cytat usunięty na prośbę użytkownika] Ja (oczywiście w uzgodnieniu z moim lekarzem) podjąłem próbę odstawienia Imuranu bo remisja była piękna ale po kilku miesiącach musiałem do niego wrócić z uwagi na zaostrzenie choroby. Jednak lekarz ponownie zapisał mi...
autor: Jarek
17 maja 2005, 19:40
Forum: Papierosy
Temat: Papierosy a nasze jelita
Odpowiedzi: 231
Odsłony: 76070

Papierosy a nasze jelita

Ciekawy jestem ilu z nas chorych pali papierosy? Ostatnio usłyszałem że nałogowych palaczy nie imają się nasze choróbska. Ja sam paliłem przez wiele lat (40 papierosów dziennie a nawet i więcej). Rzuciłem ten nałóg kilka lat temu i wtedy zaczęła się moja "przygoda" z CU. Może wrócić do palenia to na...
autor: Jarek
03 maja 2005, 17:51
Forum: Ogólnie o NZJ
Temat: czy ktos z tego wyszedl?
Odpowiedzi: 39
Odsłony: 11137

Re: czy ktos z tego wyszedl?

Jolu czy sprawdzi?a? te informacje o zmianach endoskopowych w remisji ró?nicuj?cych CD i CU? Jestem bardzo zainteresowany tym tematem.
autor: Jarek
30 mar 2005, 23:03
Forum: Ogólnie o NZJ
Temat: czy ktos z tego wyszedl?
Odpowiedzi: 39
Odsłony: 11137

Re: czy ktos z tego wyszedl?

Nie chodzi mi o zró?nicowanie CD i CU w czasie zaostrzenia choroby tylko o to o czym napisa3a Jola, ?e w czasie remisji obraz histopatologiczny jest odmienny dla obu tych chorób.
autor: Jarek
30 mar 2005, 22:31
Forum: Ogólnie o NZJ
Temat: czy ktos z tego wyszedl?
Odpowiedzi: 39
Odsłony: 11137

Re: czy ktos z tego wyszedl?

No to ja te? nie wiem co o tym my?lea, bo lekarze twierdz? ?e mam CU chocia? pocz?tkowo nie byli pewni czy to colitis czy crohn. Przecie? powinni wiedziea jak wygl?da obraz histopatologiczny jelita w czasie remisji. Jolu czy ta informacja o metodzie ró?nicowania tych dwóch chorób jest pewna bo pisze...
autor: Jarek
26 mar 2005, 17:27
Forum: Ogólnie o NZJ
Temat: czy ktos z tego wyszedl?
Odpowiedzi: 39
Odsłony: 11137

Re: czy ktos z tego wyszedl?

Odpowiadaj?c Kindze moge z w3asnego do?wiadczenia stwierdzia, ?e w czasie remisji moje jelitka wygl?da3y zdrowo i nawet badania histopatologiczne wykaza3y ?e wszystko jest ok (mucosa coli normalis). Pe3en optymizmu odstawi3em Imuran i ........ nie mine3y trzy miesi?ce i ju? po remisji :evil:
autor: Jarek
11 lip 2004, 16:49
Forum: Moviprep
Temat: X-Prep
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 12462

Re: X-Prep

Proponuje przygotowanie do kolonoskopii za pomoc? "diety ki?lowej". Dwa dni przed badaniem jesz ostatni "normalny" posi3ek najpó?niej o godz. 15 i przechodzisz na kisiel, który mo?esz zje?a na kolacje. Nastepnego dnia na ?niadanie, na obiad i na kolacje kisiel. W miedzyczasie do woli mo?na pia wode ...
autor: Jarek
24 kwie 2004, 20:54
Forum: Dietetyczne Rozmówki
Temat: Nalesniki????
Odpowiedzi: 30
Odsłony: 14130

Re: Nalesniki????

A jak ró?ne rodzaje mleczka i ma?laneczka nie s3u?? to mo?e by tak spróbowaa z piwem i to najlepiej z piwem imbirowym bo to chyba Zuza poleca3a Gingers'a :idea:
autor: Jarek
20 kwie 2004, 20:21
Forum: Orzecznictwo ZUS
Temat: Colitis a renta?
Odpowiedzi: 170
Odsłony: 44702

Re: Colitis a renta?

Po wyczerpaniu 9-cio miesiecznego zwolnienia chorobowego L-4 lekarz skierowa3 mnie na komisje z wnioskiem o przyznanie ?wiadczenia rehabilitacyjnego. Mo?e lepiej by3o sie staraa o rente :?:
autor: Jarek
27 mar 2004, 16:23
Forum: Ogólnie o NZJ
Temat: Pytanie
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 6472

Re: Pytanie

My?le, ?e Zuza mia3a na my?li Persen. To taka mieszanka koz3ka lekarskiego, melisy i miety, która dzia3a uspokajaj?co. A to w3a?nie ?ycie w stresie jest g3ówn? przyczyn? naszej choroby, wiec trzeba sie go wystrzegaa :) .
autor: Jarek
28 lut 2004, 15:36
Forum: Diagnostyka
Temat: Kolonoskopia - jak ją przechodzicie?
Odpowiedzi: 982
Odsłony: 237036

Re: Kolonoskopia - jak ją przechodzicie?

Witam. Ja mia3em ju? kilka razy kolonoskopie, ale tylko raz dosta3em znieczulenie. Musia3em tak?e dzien wcze?niej wypia ca3y garnek jakiego? ?winstwa (pewnie to by3 ten Fortrans). Jednak badanie i tak sie nie specjalnie uda3o bo jelito by3o w takim stanie, ?e lekarz zaraz sie wycofa3, gdy? ba3 sie ?...
autor: Jarek
20 lut 2004, 20:38
Forum: Ogólnie o NZJ
Temat: Potworne uczucie parcia:((
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 7857

do Joli

Witam Jolu.
Imuran i Encorton stosuje od pó3 roku z tym, ?e dawka Encortonu jest systematycznie zmniejszana. Zaczyna3em od 30mg a teraz biore 5mg. Encorton mam miea wkrótce wy3?czony z u?ycia, natomiast Imuran bede stosowa3 dalej. Jak d3ugo :?: Nie wiem :? .
Pozdrawiam

Wyszukiwanie zaawansowane