CU, CD i inne zapalne choroby jelit
Forum otwarte dla wszystkich chorych na nieswoiste zapalenia jelit,
dla ich rodziców, partnerów i osób zainteresowanych.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wirtuałna giełda papierów wartośćiowych
Autor Wiadomość
Izabelka 
Doświadczony

Miasto: ...
  Wysłany: 01-05-2010   Wirtuałna giełda papierów wartośćiowych

Witajcie,

Jestem studentkom Ekonomi II rok , mam mały problem. Na ostatnich zajęciach Pani doktor oznajmiła nam że mamy zagrać na wirtualnej giełdzie na stronie Bankier.pl, a od wyniku naszych zysków będzie zależeć nasza ocena z ćwiczeń.

Do zainwestowania mam 100 tysięcy i w ogóle nie wiem w co i jak zainwestować zeby chodź trochę zarobić na grę na rynku mamy miesiąc czasu do czerwca.

Może ktoś z użytkowników forum zna się na giełdzie albo kiedy kolwiek grał na wirtualnej giełdzie.

Proszę pomóżcie, jestem zrozpaczona. :oops:

Pozdrawiam

Nie wiem czy w dobrym miejscu zamieściałam temat ale nie mogłam znaleźć lepszego

Izabelka 
Doświadczony

Wysłany: 02-05-2010   

pawelhks, dzięki za pomoc, spróbuję przeanalizować rynek a potem pozostaje mi tylko modlić się :roll:

przemekg 
Doświadczony

Miasto: Jarocin
Wysłany: 02-05-2010