Strona 5 z 5

Re: niedożywienie i drinki, prośba o poradę

: 11 mar 2011, 21:57
autor: Mamcia
Konsultacja ma sens. Tegaserod został wycofany przez FDA ze względu na działania niepożądane, a jest lekiem pobudzającym perystaltykę i był/jest stosowany w IBS z zaparciami. Do konsultacji niedługo, a nim zdecydujesz się na operację powinnaś mieć pewność co do diagnozy.
Ciszę się, że jesteś silniejsza, bo nie było dobrze.

Re: niedożywienie i drinki, prośba o poradę

: 17 kwie 2011, 22:12
autor: aga210
Dziękuje za miłe słowa na pociechę:) Jutro konsultacja. Boję się jej, wiąże z nią duże nadzieje, ale mam jakieś złe przeczucia:( Jeśli zapadnie decyzja o operacji to chyba się już całkiem załamę:( Nie dość, że tylke już przeszłam przez dwa lata choroby to jeszcze to. Ale chyba nie obejdzie się bez niej, ponieważ jestem na żp już czwarty miesiąc, niedługo mnie z niego odłączą, a z brzuchem nic nie lepiej. Ten codzienny ból mnie wykańcza...:(

Re: niedożywienie i drinki, prośba o poradę

: 18 kwie 2011, 08:46
autor: Misia
treść wpisu została usunięta na prośbę użytkownika

Re: niedożywienie i drinki, prośba o poradę

: 19 kwie 2011, 15:27
autor: aga210
Zdaję sobie sprawę, że po operacji można w miarę normalnie żyć, ale mi profesor Dziki chce usunąć całe jelito grube z zachowaniem odbytnicy.
Jestem już po konsultacji u profesor Rydzewskiej. Póki co mogę jedynie powiedzieć, że to bardzo miła osoba. Nie wiem czy się cieszyć czy martwić, mam bardzo mieszane uczucia.
Profesor poważnie podeszła do tematu, ale nie wiadomo co ze mną dalej będzie. Według niej problem może nie leżeć jedynie w jelicie grubym, ale i cienkim. Póki co ma skonsultować się z prof Dzikim, obejrzeć dokładnie badanie transit time, które miałam u niego wykonywane- nie same wyniki i podjąć decyzję co ze mną dalj robić. Czy jakieś dodatkowe badania czy operacja. Jeśli okaże się, że problem tkwi także w jelicie cienkim to nie wiem co ze mną dalj będzie. Martwię się, ale cieszę, że ktoś wreszcie podszedł do problemu poważnie. Nie chcę jednak cieszyć się na zapas, ponieważ być może po konsultacji prof stwierdzi, że nie warto się tym bardziej interesować. Już przecież nie raz byłam zostawiana przez lekarzy samej sobie.
Co do innych chorych to wiem, że niektórzy mają gorzej, napatrzyłam się już na choroby i cierpienia innych.,Tyle że ja już po dwóch latach walki jestem zmęczona zarówno samą chorobą jak i codziennym bólem. Noi oczywiście tą ciągłą niepewnościa- co dalej.
Co do pielęgniaki to pewnie chodzi o Aśkę- bardzo specyficzna osóbka. Można z nią naprawdę fajnie pogadać, ale potrafi też dać w kość.Ale to dobrze, bo to dziękiw niej w szpitalu wzięłam się w garść jak już miałam totalnego doła.

Re: niedożywienie i drinki, prośba o poradę

: 19 kwie 2011, 15:46
autor: Alutka86
prof. Rydzewskiej nie znam. Ale chodziłam na początku do prof. Dzikiego i on poważnie traktuje każdego pacjenta. Nie martw się będzie dobrze :)

Re: niedożywienie i drinki, prośba o poradę

: 21 kwie 2011, 18:07
autor: aga210
Alutka86 wiem, że profesor Dziki jest wspaniałym fachowcem, dlatego cieszę się, że profesor Rydzewska podejmie decyzję po konsultacji z nim. Mimo wszystko boję się. Już nie raz byłam zostawiana przez lekarzy bez diagnozy, wychudzona sama sobie. Straciłam wiarę w lekarzy i jestem już bardzo zmęczona zarówno samą chorobą, jak i niewidomą co dalej. Przez dwa lata cierpienia nie usłyszałam żadnej konkretnej diagnozy. Dopiero profesor Dziki wykonał odpowiednie badanie.

[ Dodano: 21-04-2011 ]
Co do dr Nogala to nie będę się wypowiadacza bardzo na jego temat. Dla mnie to żaden lekarz. Wmawia wszystkim anoreksję i nie potrafi dostrzec innych chorób. Nawet kiedy się okazało, że jednak nie mam anoreksji nie potrafił się przyznać do błędu. Jest bardzo zarozumiałą i pewną siebie osobą. Traktował mnie jak osobę ograniczoną umysłową i niepoczytalną. Jego teksty były nie tylko chamskie, ale i bardzo raniące. Na dodatek straszył mnie ubezwłasnowolnieniem twierdząc, że nie mam z nim szans w sądzie,ponieważ ma znajomości. Nikomu nie polecam spotkania z tym lekarzem.
Widzę Ray,że zażywasz Xifaxan, mi teraz przepisała go profesor Rydzewska powiedz mi jak się na nim czujesz, bo słyszałam, że czasami wywołuje silne bóle brzucha.