Xifaxan, czy powinnam odstawić

Przewód pokarmowy i metabolizm
A01 - Preparaty stomatologiczne
A02 - Leki stosowane w chorobach związanych z nadmierną kwasowością soku żołądkowego
A03 - Leki stosowane w czynnościowych zaburzeniach przewodu pokarmowego
A04 - Leki przeciwwymiotne i przeciw nudnościom
A05 - Leki stosowane w chorobach dróg żółciowych i wątroby
A06 - Leki przeczyszczające
A07 - Leki przeciwbiegunkowe, przeciwzapalne i przeciwdrobnoustrojowe stosowane w chorobach przewodu pokarmowego
A08 - Leki przeciw otyłości z wyłączeniem preparatów dietetycznych
A09 - Leki poprawiające trawienie (włącznie z enzymami)
A10 - Leki stosowane w cukrzycy
A11 - Witaminy
A12 - Preparaty uzupełniające niedobór składników mineralnych
A13 - Leki wzmacniające
A14 - Leki anaboliczne do stosowania ogólnego
A15 - Leki pobudzające apetyt
A16 - Inne leki działające na przewód pokarmowy i metabolizm

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
agnieszkad
Początkujący ✽✽
Posty: 295
Rejestracja: 02 sty 2008, 18:43
Choroba: IBS
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Xifaxan, czy powinnam odstawić

Post autor: agnieszkad » 26 maja 2019, 11:43

Witam,

Od czwartku przyjmuję xifaxan. Sibo, dysbioza, pojedyncze candida albicans. W piątek czułam siê nieźle, od soboty nasilone wzdęcie z lewej strony na dole do odbytu( silniejsze niż zazwyczaj). Jednak mniejsze pieczenie w odbycie po wizycie w wc niz zazwyczaj. Gorszy apetyt. Od czwartku na diecie fodmap.Mam przyjmować 10 dni. Kilka lat temu dosc dobrze go tolerowalam, choc wzdę ie tez bylo. Czy odstawić?

Bardzo proszę o pomoc.
Aga
agnieszkad

BlackRose
Początkujący ✽✽
Posty: 470
Rejestracja: 03 sie 2017, 22:29
Choroba: CD
województwo: mazowieckie
miasto: Warszawa

Re: Xifaxan, czy powinnam odstawić

Post autor: BlackRose » 26 maja 2019, 17:42

Ja bym nie odstawiała, miałam podobne skutki uboczne po xifaxanie.

agnieszkad
Początkujący ✽✽
Posty: 295
Rejestracja: 02 sty 2008, 18:43
Choroba: IBS
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: Xifaxan, czy powinnam odstawić

Post autor: agnieszkad » 26 maja 2019, 20:55

Dziękuję za odpowiedź.
W tej chwili piecze mnie z lewej strony, wzdęcie, pieczenie razem do odbytu. Koszmar jakiś.

Pozdrawiam
Aga
agnieszkad

ODPOWIEDZ

Wróć do „Leki z grupy A - Przewód pokarmowy i metabolizm”